maandag 24 november 2014

Op pad

Een van de leuke kanten van mijn werk is, dat ik af en toe op pad moet, mag. Vorige week waren er twee congressen waar ik verslag van moest maken. De ene over werkend leren, de andere over de samenwerking tussen Control en Kwaliteit. Heel divers dus, inhoudelijk maar ook wat betreft de mensen die ik als organisatoren, sprekers en deelnemers tegenkwam. Uit de veelheid aan informatie die zulke dagen opleveren een handzaam verslag breien is een klus waar ik veel ervaring in heb maar die elke keer opnieuw uitdagend is. Wat is ditmaal de kern waar het om draait? Dat is doorgaans niet alleen het programma, maar ook wat eronder ligt aan bewegingen of juist stilstanden. De verslaglegging is inmiddels weer gelukt, naar tevredenheid van mijzelf en de opdrachtgevers.