vrijdag 10 juni 2016

Buiten werken

Mijn werkplek in ons nieuwe huis is inmiddels helemaal op orde. Gelukkig geen troubles gehad met het opnieuw aansluiten van internet en apparatuur.
Voor Werkende Woorden is dit de vijfde werkplek, na vier verhuizingen en een verschuiving binnenshuis. Ik heb nu weer echt ‘a room with a view’: links van mij zie ik door de balkondeur over mijn eigen plantjes heen de groenstrook met sloot tegenover ons. En die balkondeur staat met mooi weer natuurlijk open. Ik werk dan dus bijna buiten!
Gelukkig zijn er ook na de verhuizing leuke opdrachten op mijn bordje gevallen - die vijf kilometer verderop maken voor landelijke opdrachtgevers natuurlijk geen enkel verschil. Van leermogelijkheden voor 23-plussers tot de ‘klantreis’ van uitkeringsgerechtigden, we gaan er nog altijd voor!