woensdag 1 juli 2020

Pensioen

Sommige dingen komen geleidelijk. Zoals mijn pensioen. Ik voelde al een tijdje het ‘natuurlijk moment’ naderen. Langzamerhand stopten wat klussen of raakten opdrachtgevers uit beeld. Ik heb geen nieuwe meer geacquireerd.
De laatste maanden werkte ik vooral nog voor de Leerwerkloketten. Nu men de ‘mediamix’ weer eens tegen het licht wil houden, zie ik dit als een mooie aanleiding om ermee te stoppen. Tien jaar lang heb ik nieuwsbrieven en vele andere tekstproducties voor hen vervaardigd!
Met mijn officiële pensioen in zicht eind dit jaar, heb ik zin in een ‘lege’ zomer zonder werk. Wat er daarna op mijn pad komt laat ik bewust open. Hoe dan ook zal ik blijven schrijven.
Deze website blijft online tot ik mijn bedrijf Werkende Woorden daadwerkelijk heb opgeheven. Maar vooralsnog worden het Woorden in Ruste.